Friday, February 22, 2008

weekend

Jeg fik en uventet fridag idag, da min lærer aflyste timerne, og det har været skønt..:) Jeg føler jeg har fået nået en masse. Jeg har fået vasket vinduer, set bibeltime med Mark Driscol fra Mars Hill Church fra Seattle, købt ind, shoppet en trøje og en t-shirt i h&m, spist sandwich med laks og salat og drukket cola, snakket med min dejlige mand, læst i 1. korintherbrev i den ny aftale, fået lavet lidt lektier, lavet farsbrød, skrevet på messenger med Anne og skrevet sms'er med Solveig:) Ellers er den store nyhed jo, at vi flytter udenlands til sommer, eller i hvert fald til København..:) Det bliver spændende. Nicki plejer at sige til folk, at han går fra at arbejde i indre mission til ydre mission...he he..han sagde det selv til tandlægen idag uden at vide, om han forstod meningen med det:) Det synes vi er go humor herhjemme i den lille familie.. Hav en god weekend!

6 comments:

Mikael Kongensholm said...

Er I også blevet vilde med Mark Driscoll? Kender en del andre der synes han er for cool også. :)
Jeg har nu ik selv hørt ham.
Tror du ik tandlægen kender Nickis humor efterhånden? :)

Go weekend til jer!

Anonymous said...

Ih hvor er det fantastisk, at I kommer til københavn. Er der en grund til at I søger mod denne fantastiske by, eller er det bare for at prøve det? Har I fundet en lejlighed? Jeg er selv ved at finde en større andelslejlighed, og så skal jeg et smut til New York i august med min kusine- det glæder vi os begge super meget til. Det har været min drøm at kopmme et smut derover siden jeg var 17, så det bliver forhåbnetlig en uforglemmelig tur.
Håber ellers I har det godt i det jyske. Vi ses på facebook.
Knuz Birgithe

Anonymous said...

dejlig med en uventet fridag så når man mere bla fordi det ikke er noget man har regnet med god weekend også her fra det vestjyske knus mor

Joan said...

Mikael: Ja vi hører meget Mark Driscol..jeg synes det er supergodt med noget god forkyndelse..tror ikke Nicki er så tit ved tandlægen, at denne kender hans humor..:)

Birgithe: Ja det blir spændende at flytte til København! Håber vi kan hænge ud nogle gange så..:) Vi tager derover fordi Nicki har fået job derovre.. Vi har ikke fundet et sted at bo endnu, men det skal indre mission hjælpe os med at finde.. Det lyder da super med en tur til New York:) Har du det ellers godt? Knus Joan

Anonymous said...

Hejsa
Har det super- har bare haft super travlt med at planlægge surprise fest for min faster, som fyldte 50 år i går, hvor festen og blev holdt. Det lykkedes os at skjule det helt, og hun blev så overrasket og lykkelig- det var hendes livs kærligste oplevelse, og hun kunne ikke ønske sig en bedre gave. Det er jo skønt at se alle de forberedelser og hemmeligheder og små hvide løgne man har måtte have og bruge i den sidste stykke tid, at det hele gik op i en højre enhed. Plus at hele familien er her, så får set alle de små.
Hvor har han fået arbejde og som hvad?
Har han fået job inden for indre mission, siden at de skal hjælpe jer emd at finde et sted at bo.
Glæder mig til vi kan tage på café sammen og lave andre ting sammen- det bliver skønt. Ja glæder mig også til New York.
Knuz Birgithe

simon kl said...

Hej Joan et al,

Nu er jeg måske bare doven og gider ikke gennemsøge nettet, men hvor henter du de bibeltimer henne? Send evt et link til slindbjerg a hotmail . com eller smid linket i kommentaren på min weblog.

mange tak!