Sunday, November 11, 2007

En husmors glæder

Det dejlige ved november er hyggen ved stearinlys. At efter at have gjort rent herhjemme og vasket vinduer, så tænde stearinlys i hele huset:)Det har været en dejlig weekend, hvor vi har lavet lidt af hvert og mest været herhjemme..Fredag aften var vi til nådegaveundervisning og hygge sammen med imu'erne, og igår bibelstudie og afslapning. Idag har vi været i kirke, og så har vi lige set Randers spille 0-0 mod OB i fjernsynet sammen med Claus:)Det er dejligt at have et hjem, det er virkelig en god opfindelse:)

3 comments:

Anonymous said...

Jeg må helt sikkert have mig en af de der koner, som hygger og tænder stearinlys! :D

Anonymous said...

hejsa
Det er så godt at høre at du nyder det. Du er så god til at tage ting som de kommer og nyde dem. Jeg beundre det så meget og har nogle gange får jeg tid til at gøre det. Det er altid dejligt at have et rent hjem, for så er det nemmere at slappe af bagefter. Og starin lys er bare hyggeligt=)Godt at høre at du nyder ægteskabet så meget. Er så glad på jeres vegne. Man skal være glad for at kunne finde kærligheden her i verden, for det sker desværre ikke for alle. Oftest fordi vi er nogen der har for travlt til at opdage den, selvom den måske er der lige ud for næsetippen. Eller også er vi for bange til at gribe chancen og holder os til det vi kender. Som man siger: det er det eneste spil man taber, hvis man ikke spiller.

Anonymous said...

Tak for jeres kommentarer:)Ja Mikael du må prøve at finde dig sådan en...Og ja Birgithe man skal være glad for at finde lige den man gerne vil være sammen med..jeg kan godt huske jeg også selv tænkte, at det da ville være utroligt hvis det lykkedes:)Håber det bedste for dig og kærligheden!